Preguntes freqüents

Necessiteu més informació sobre Home Server i els nostres serveis?


Volem ajudar-vos a resoldre els vostres dubtes. Coneixeu la resposta de les preguntes més freqüents relacionades amb la nostra empresa i serveis.

Quin horari d'atenció al públic tenim?

L’horari d’atenció és de 9:00 a 20:00h de dilluns a divendres, per contacte telefònic en horari d’oficina i per correu electrònic, permanent.

Què haig de fer si necessito els serveis que oferiu?

Disposeu de diverses opcions per sol·licitar informació: trucar al número 93 417 62 52, enviar-nos un correu electrònic i/o amb una visita presencial, a les nostres oficines o al vostre propi domicili. Us atendrem per completar la configuració del servei que cobreixi les vostres necessitats proporcionant l’opció més adequada.

La sol·licitud d'una preselecció de personal té algun cost?

Les presentacions, entrevistes i pressupostos són tots gratuïts.

Puc sol·licitar una preselecció de personal (dia i hora) per poder conèixer les diferents opcions?

Sí, en cas que es requereixi el servei de Treballadores de la llar, gestionem de manera òptima la vostra sol·licitud, us facilitem cita per atendre-us a la vostra conveniència i duem a terme les presentacions individuals amb els/les diferents candidates/es preseleccionats/des.

Quant temps trigueu a donar-me una resposta?

Us garantim una resposta immediata: ens posarem en contacte amb vostè per completar la seva consulta.

Les contractacions tenen garantia?

La garantia és indefinida, excepte en els casos que la sol·licitud sigui únicament per a selecció de personal —en aquest cas, la garantia és determinada— o quan s’incompleixin els requisits que estipula el conveni.

Es poden atendre les sol·licituds en qualsevol lloc?

Home Server té una fantàstica xarxa d’empleats, la qual cosa significa que pot fer front a les vostres peticions tant si sou a casa com de viatge. El nostre equip de gestors de destinació està actualitzant constantment les disponibilitats per atendre qualsevol tipus de demanda que requereixin els nostres clients.

Quins casos són considerats com a urgència?

Considerem com a urgència aquelles situacions que condicionen el desenvolupament essencial de la vostra vida habitual, des d’atenció a malalts dependents fins a acompanyament en hospitals, servei domèstic, cuidadors infantils, neteja de xoc en llars…

Oferiu servei a qualsevol població?

Oferim servei en diferents punts de la geografia espanyola.

Què haig de fer si estic disconforme amb el servei realitzat?

En cas que estigueu disconformes amb l’atenció o el servei prestat, heu de notificar-ho al més aviat possible. El nostre departament d’Atenció al Client atendrà la vostra incidència i durà a terme les gestions pertinents per solucionar la incidència al més aviat possible. En tot moment us mantindrem informat dels passos que seguim i de la mesura adoptada. Buscarem la manera perquè quedeu satisfet/a.

Teniu algun dubte o voleu un pressupost gratuït? 

No dubteu de contactar amb nosaltres per mitjà del següent formulari:

Nom (requerit)

Email (requerit)

Telèfon
[te* tel-50]

Assumpte

Missatge

Accepto els termes i condicions

Vols treballar amb nosaltres?

Busquem persones com tu

© 2013-2017 Home Server és una marca registrada a tot l’estat espanyol | Carrer de Villarroel, 195 | Tel. 93 417 62 52
Llama ahora